25 marca 2015

Wiosenne Country

Wiosna się zbliża, a w zasadzie już jest, lecz troszkę smętna, ponura i szara, bo mimo, iż ładna pogoda na dworze, to zdjęcia w naturze wyglądają jesiennie. A nawet powiem - bardzo country. Jednak nic na to nie poradzę - cieszę się tym co mam. I jak widać, nie jest najgorzej, bo zdjęcia wychodzą nie brzydkie. Z niecierpliwością czekam na zielenie, ponieważ mam wiele pomysłów na zdjęcia, lecz potrzebuję do nich bardziej wiosennych (czyt. barwnych, zielonych) krajobrazów. 


8 komentarzy:

  1. ohydna ona jest , robisz przepiękne zdjęcia , ale tutaj z tym zdjęciem się z tobą nie zgodzę . Nie jest to piękne zdjęcie ponieważ nie wykorzystujesz odpowiednich osób a także dobrego oświetlenia . Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Twoja wypowiedź jest bardzo amatorska, ponieważ fotografia to nie robienie zdjęć sztucznym modelom na okładki do ,,fashion'' gazet. Fotografia według mnie jest próbą uchwycenia naturalnego stanu istnienia, której staram się uzyskać. Jak przejrzysz internet możesz doszukać się wielu ciekawych zdjęć ze zwykłymi osobami, jak Ty twierdzisz - ohydnymi (co według mnie obrażanie kogoś anonimowo jest wielką porażką, więc następnym razem, proszę, podpisz się nazwiskiem pod komentarzem). Co do oświetlenia, tak, zgadzam się z niedobrym oświetleniem, ale nie jestem profesjonalistką, więc nie dysponuję lampami ani blendami. Zawsze jestem zdana na światło, które daje mi natura i próbuję je chociaż trochę wykorzystać.

      Usuń
    2. Zdjęcie jest bardzo fajne, pozytywne, fajnie wykadrowane. Modelka ma ciekawą minę, to naturalnie uchwycony moment :)
      Moim zdaniem takie zdjęcie jest o wiele trudniej zrobić, niż jakiś zwykły portret uśmiechniętej lali, który potem wystarczy wygładzić w programie graficznym.

      Usuń
  2. Robisz piekne zdjecia z piekną,widze nową modelką. ;* Dziewczyna Ta wychodzi bardzo naturalnie I owiele lepiej of tamtej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,od tamtej'' - złe określenie, ponieważ mam kilka zdjęć z dziewczynami na blogu :)
      Hmmm, jeżeli chodzi o nowe modelki to owszem, staram się robić zdjęcia jak największej grupie osób, nie ważne z jakiej grupy wiekowej ani jakiej płci. Współpracuję z każdą chętną osobą na sesję, o ile mam takie możliwości.

      Usuń
  3. Bardzo dobre zdjęcie. Zgodzę się z stwierdzeniem że jest jesienne. Jednak i tak piękne

    http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię. Staram się jak mogę, aby moje zdjęcia wyglądały dość dobrze przy tak małej ilości sprzętu jaką posiadam. Ale jak to mówią ,,wystarczą chęci'', a ja chęci mam i to spore.

      Zajrzałam i oczywiście obserwuję :)

      Usuń
  4. Mi się bardzo podoba to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń